czwartek, 21 maja 2015

                                            Wygrana
                Nigdy nie zapomnę tego dnia, kiedy pierwszy raz stanąłem na podium. Zająłem wtedy 3 miejsce. Wydarzyło się to 12.07.2014 roku na torze w Poznaniu.
                W tym dniu brałem udział w wyścigach gokartów – to moja pasja. Na początku zrobiłem 6 czasówkę, potem, gdy wyjechałem na pierwszy wyścig, miałem pecha, ponieważ tuż po stracie uderzyłem w pojazd nr 78, którym kierował Kacper. Po tym zderzeniu obróciło mnie, przez co znalazłem się na ostatniej pozycji. Nie poddawałem się jednak, jechałem bardzo szybko i dogoniłem przedostatniego kierowcę i już po chwili wyprzedziłem go, zajmując 15 pozycję.
                W drugim wyścigu po starcie zająłem 10 pozycję. Wyprzedzałem jak najbardziej mogłem, dawałem z siebie wszystko i pod koniec wyścigu byłem trzeci, a tuż przed końcem okazało się, że jestem drugi. W podsumowaniu rundy zdobyłem trzecie miejsce.
                Tak się skończył mój pamiętny wyścig. Zdobyłem trzecie miejsce, stanąłem na podium. Kiedy otrzymałem puchar, bardzo się ucieszyłem. Byłem szczęśliwy i dumny. Emocje, które mi towarzyszyły, sprawiły, że od tamtej pory wiem, że marzenia się spełniają.


Damian, IVa